Bintang Hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 4, 2011

pls dun click to read dis entry =_= lolx

..................................

amaran pihak brkuasa...
kalo rasa geli jgn scroll down bukan jiwang
tp kata2 kiasan
dan luahan perasaan
d belog sendiri
harap maklum...=)

td da baeng2 nk bobo(tidoq)
tp bgn then bukak my lappy again...
idk why.....but trus tulis dis entry

xde motif trsdri..
kdg kala hye luahan emosi....

i need a space... yes myspace...=_=

there's beauty in da breakdown~~
ape duk mngarut mlm2 ni..haish

oh i'm HAPPY... (dats just da saddest lie)



i need a "RAINBOW" to cheer me up...
ohh~~~
if u wish for life without
da pain
then u'll never see da beauty of
da rainbow afta da rain~~yeke??huu

oh forgive me bcoz im sensitive n unsure....
ape da jadi dgn emosi???pmikiran???
hati????ikutkn hati n perasaan jd mcm ni??

NOPE!!!kalo ikutkn minda...
da lme ianya jd sebaliknya
bkn mcm skrg...!!

i get weak..
dats my problems for sure~~

yes im not the kind of girl
guys fall in love wif~~
that's true!!


"do u want to go to sleep now??"
meansssss....
"pls dun go to sleep first
i still want to TALK TO YOU!!"

i need u so much closers..
eeuwwww.....geli kn kn
da bg amaran awal2 kn huuu


this is for you!!




THE END

............................................................


oh skrg da msuk MAY..
repeated again..MAY....!!!
still rememnbered da day da date!!!
arghghh....throw to da rubbish!!!
but i can't..

okay...11 may...a long time ago....
for da first time im fall in love
no...bkn jiwang..hye luahan..
pls dun scroll down~~~~
it makes u wanna vomiting..
.
(is dat true my grammer...so sad)

msihkah kau ngat??
HARUSLAH..how come xngat!!!
but....ia hyelah satu kngn...
bg kte hye biasa..bg org yg sygkn kte..
ianya satu seksa...~~pls forgive me...
but....ini adlh kbnrn....=_=

watch my faces..as i pretend
to feel NO PAIN!!





i just wanted u to know i'll never
forget da "butterflies" u gave me....

one day maybe we'll meet again
but for sure...
AKU XNAK JUMPA KAU!!
it's hurt!!really hurt~~

u'll find da happiness in urself
yes..i know bout it..
**baca blog kao pon aq tau...
sorry i'm ur silent readers

i miss school
i miss seeing u act in da school
ouch lama suda knnn!!!
but u know..
memories can hurt...!!!oh
cpt setuju~~~




how sweet "they r"

do you miss him(H)??
maybe yes maybe not but for sure...
for now..just miss my only one(Z)..

he(Z) broke my heart...
n makes me cry...
then...suddenly i will miss u(H)
for no reasons

sometimes u just have to hold ur
head up high,try not
TO CRY n say GOODBYE~~
but..dun forget me..thank you~~

dis is da best conclusions...
for us

oh great...finish already???
pjg entry ni...wahhh
hye yg merasainya shj
akn baca smpai habis
thank you for viewing my entry...

skrg menunjukkan pukul 3.14am
cannot go to sleep~~

much love from me...
xoxo:
bintanghaty~




**laylaluckystars**

9 momel momel:

Chegu Zubir said...

jiwang malam2 ek..hehheee

jom join
Segmen " Ucapan Buat Ibu Tercinta"

Lulu caldina said...

ekeke, eh, blog dah lawalah..

cikbintang said...

ahahaa...serabut juga ni ciklulu....

cikbintang said...

chegu zubir..ahahaha bukan jiwang ahaha

Anonymous said...

grrr...bile z broke ur heart x ckp pon...napa x cite..jgn laa cedeyh sorg2..n plz i hope u will be ok may nie..

ur bestfwe(rase2 ko taw)

cikbintang said...

oh anonymous yg setia..ahhahaa...xde pape r hehee

orez said...

at least u still have Z, that H is worthless~
look at the brightside.

cikbintang said...

ahaha orez..thank you for da lovely word.....=)

Anonymous said...

hahaha...siyes x da pape...okey..jgn tipu2..ak taw siap hang..hahaha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© 2011; Laylaluckystars | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger